Med 15 tonåringar i huset

Sitter på ”den varma” toaletten i mitt föräldrahem, här har man suttit många gånger under uppväxten. Passar på att fota den dammiga rosen, som står i ett hörn, medan jag sitter och njuter av allt stim och stoj i huset. Femton ungdomar, varav mina två äldsta, har ordnat en träff med övernattning och jag har äran att få vara med på ett hörn. Åh va jag njuter av att både lyssna på dem och se dem in action! Förmodligen kommer jag inte få sova så mycket i natt, p.g.a. de energistinna ungdomarna i kombination med ett väldigt lyhört hus, men det är det värt!

 

 

Kommentera

