Snygga träningskläder

In the end of this page, you will find Google Translate.

Häromdagen tog jag och Anna en runda på stan för att gå lite i affärer. Vet inte riktigt varför jag började plocka på mig en massa kläder, ekonomin är i ett läge som inte tillåter några extra inköp för tillfället. Lite otippat så hittade jag givetvis ett par träningstajts på h&m. Compressionstajts som jag letat efter. Det tog emot när jag fick hänga tillbaka dem efter att jag konstaterat att jag inte hade råd att genomföra köpet, så typiskt… I det läget blev jag väldigt glad över att Anna tog tajtsen och satte tillbaka dem i handen på mig och sa; ”Grattis, du får dem som en för tidig födelsedagspresent”. Tack tack tack! Roligt med lite nytt! Tur för Anna att det var på h&m jag hittade tajtsen, hade blivit lite dyrare för henne om jag köpt BETTER BODIES, för det är annars ett av mina favoritmärken!Sho

/ 1. Topp HÄR / 2. Byxor HÄR / 3. Hoodie HÄR / 4. Linne HÄR

Inlägget är sponsrat och innehåller affiliatelänkar

Kommentera

